Önümüzdeki hafta trenle uzun yolculuğa çıkmayı düşünüyorum. Eğer çıkarsam yolculuğa ve müsaitsen uğrarım. Misafir kabul ediyormusun? Bide Erzurum'a tren geliyormu?