Konu
R10 Erzurum
24-11-2006, 18:46:10
#4
SweetDreams
Misafir
Önümüzdeki hafta trenle uzun yolculuğa çıkmayı düşünüyorum. Eğer çıkarsam yolculuğa ve müsaitsen uğrarım. Misafir kabul ediyormusun? Bide Erzurum'a tren geliyormu?