Arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi Tıp dilinde "Uyku Felci" halk dilinde ise "Karabasan" olarak bilinen olaydan nasıl korunabiliriz? Geçen sene çok oluyordu, geçen seneden beri ilk defa dün gece tekrar oldu. Bu olayı yaşayan veya yaşamış olan var mı? Tecrübesi olan var ise bilgilerinizi yazarsanız sevinirim
Edit: Sadece gece yatağa yattıktan sonra olmuyor bu durum, okulda ( Geçen sene ) sıraya başımı koyduğumda da olmuştu.
Arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi Tıp dilinde "Uyku Felci" halk dilinde ise "Karabasan" olarak bilinen olaydan nasıl korunabiliriz? Geçen sene çok oluyordu, geçen seneden beri ilk defa dün gece tekrar oldu. Bu olayı yaşayan veya yaşamış olan var mı? Tecrübesi olan var ise bilgilerinizi yazarsanız sevinirim
Çok eskiden 1 kere banada olmuştu ses çıkmıyor heryer karanlık olması gerekirken ışıklar yanıyor gibi kımıldanmıyor Allaha şükür dahada gelmedi oluş sırasında besmele çekin diyorlarda o anda hiç birşey gelmiyor akla
Çok eskiden 1 kere banada olmuştu ses çıkmıyor heryer karanlık olması gerekirken ışıklar yanıyor gibi kımıldanmıyor Allaha şükür dahada gelmedi oluş sırasında besmele çekin diyorlarda o anda hiç birşey gelmiyor akla
Korkudan mı bilmiyorum ama ben görünmez şeyler ile bağdaştırmıştım. 2 gece üst üste oldu. En geç ben uyumuştum evde o gecelerde. Böyle bir şeyin gerçek olamayacağını, hayal gücüm sayesinde onları yaşadığımı düşünmeye zorladım kendimi gözlerimi kapatarak.
Allah ondan herkesi korusun hele ki şeytanın illetinden bende alıskanlık oldugundn pek korkum yok ama ilk zamanlarımda her yerde vrdılr gibi bn tek eksisi sun sırı derecede karanlıktn korkmam oldu.Ama islam göre uyudunmu sendede rahatlama olur detaylı aratırsan islami usullere göre uyum v.s diye bulursun