• 28-03-2013, 18:27:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi Tıp dilinde "Uyku Felci" halk dilinde ise "Karabasan" olarak bilinen olaydan nasıl korunabiliriz? Geçen sene çok oluyordu, geçen seneden beri ilk defa dün gece tekrar oldu. Bu olayı yaşayan veya yaşamış olan var mı? Tecrübesi olan var ise bilgilerinizi yazarsanız sevinirim

    Edit: Sadece gece yatağa yattıktan sonra olmuyor bu durum, okulda ( Geçen sene ) sıraya başımı koyduğumda da olmuştu.
  • 28-03-2013, 18:31:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ArkaCaddeTeam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi Tıp dilinde "Uyku Felci" halk dilinde ise "Karabasan" olarak bilinen olaydan nasıl korunabiliriz? Geçen sene çok oluyordu, geçen seneden beri ilk defa dün gece tekrar oldu. Bu olayı yaşayan veya yaşamış olan var mı? Tecrübesi olan var ise bilgilerinizi yazarsanız sevinirim
    abdest al
  • 28-03-2013, 18:32:03
    #3
    Çok eskiden 1 kere banada olmuştu ses çıkmıyor heryer karanlık olması gerekirken ışıklar yanıyor gibi kımıldanmıyor Allaha şükür dahada gelmedi oluş sırasında besmele çekin diyorlarda o anda hiç birşey gelmiyor akla
  • 28-03-2013, 18:33:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok eskiden 1 kere banada olmuştu ses çıkmıyor heryer karanlık olması gerekirken ışıklar yanıyor gibi kımıldanmıyor Allaha şükür dahada gelmedi oluş sırasında besmele çekin diyorlarda o anda hiç birşey gelmiyor akla
    Aynen öyle hocam.
    teknomag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abdest al
    Alıyorum orda sıkıntı yok
  • 28-03-2013, 18:40:19
    #5
    valla hocam banad kücükken olmuştu yaterken hep ben 3 kulu bi elham bide ayetel kürsü okurum valla hiç bişede olmuyor.
  • 28-03-2013, 18:44:46
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Okuyorum hocam okuyorum, inş bir daha olmaz
  • 28-03-2013, 19:14:05
    #7
    Bunun bilimsel bir yanı var mı ki acaba?
    Bilim dalında çare yok mu yani?
    Geçmiş olsun. Umarım bir daha yaşamazsınız.
  • 28-03-2013, 19:45:25
    #8
    Korkudan mı bilmiyorum ama ben görünmez şeyler ile bağdaştırmıştım. 2 gece üst üste oldu. En geç ben uyumuştum evde o gecelerde. Böyle bir şeyin gerçek olamayacağını, hayal gücüm sayesinde onları yaşadığımı düşünmeye zorladım kendimi gözlerimi kapatarak.
  • 28-03-2013, 20:21:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Allah ondan herkesi korusun hele ki şeytanın illetinden bende alıskanlık oldugundn pek korkum yok ama ilk zamanlarımda her yerde vrdılr gibi bn tek eksisi sun sırı derecede karanlıktn korkmam oldu.Ama islam göre uyudunmu sendede rahatlama olur detaylı aratırsan islami usullere göre uyum v.s diye bulursun