Arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi Tıp dilinde "
Uyku Felci" halk dilinde ise "
Karabasan" olarak bilinen olaydan nasıl korunabiliriz? Geçen sene çok oluyordu, geçen seneden beri ilk defa dün gece tekrar oldu. Bu olayı yaşayan veya yaşamış olan var mı? Tecrübesi olan var ise bilgilerinizi yazarsanız sevinirim