• 10-03-2013, 11:27:01
    #1
    merhaba arkdaşlar

    2008 server rc2 64 bit
    2003 server 32 bit
    windows 7 64 bit
    xp 64 bit kurdum not installer .. diyip yüklemiyor


    hangi işletim sistemini kurmalayım buna vcenter 5
  • 10-03-2013, 18:25:43
    #2
    Windows Server 2008 r2 [ herhangi bir sürümü olabilir ] x64
  • 10-03-2013, 18:49:41
    #3
    datacenter sürümü kuruyrum hocam olur mu?


    serverpa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows Server 2008 r2 [ herhangi bir sürümü olabilir ] x64
  • 10-03-2013, 19:03:38
    #4
    olur neden olmasın ancak datacenter sürümünün amacı farklı bu tip işlem için enterprise veya standart sürüm tercih etmek her zaman daha iyidir.
  • 10-03-2013, 19:16:45
    #5
    hcam msn adresim kasirga098@hotmail.com eklermisin rica etsem
    serverpa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olur neden olmasın ancak datacenter sürümünün amacı farklı bu tip işlem için enterprise veya standart sürüm tercih etmek her zaman daha iyidir.