hcam msn adresim kasirga098@hotmail.com eklermisin rica etsem
serverpa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olur neden olmasın ancak datacenter sürümünün amacı farklı bu tip işlem için enterprise veya standart sürüm tercih etmek her zaman daha iyidir.