• 20-03-2013, 17:21:50
    #1
    Misafir
    Eğer iPhone kullanıyorsanız, hiç vakit kaybetmeden yeni iOS'u yükleyin...

    Apple, iOS cihazlarında kilit ekranını aşmaya izin veren açığı kapatan bir güncellemeyi indirmeye sundu.

    Geçen ay keşfedilen bir açık, bir takım düğme kombinasyonlarını uyguladıktan sonra cihazın arama listesine, fotoğraf albümüne ve fazlasına herhangi bir parola yazmadan erişmeye izin veriyordu. Açığın 14 Şubat'ta keşfedilmesinin ardından Apple durumdan haberdar olduğunu açıklamış, ancak bugüne dek hatayı onarmamıştı.

    iOS 6.1.3'ün yayın notlarında ise "kilit ekranını aşıp telefon uygulamasına ulaşmaya izin veren hata onarıldı" cümlesi geçiyor. Böylece Apple, 29 günlük hummalı bir çalışma ile açığı onarmış oldu.

    "Birkaç hatayı onardığı" söylenen iOS 6.1.3, bunların dışında önemli bir değişiklik veya yenilik getirmiyor.



    Kaynak
  • 24-03-2013, 17:05:15
    #2
    Malesef kilit ekranında bir açık daha tespit edilmiş. Kısa süre sonra 6.1.4 yaması bekleniyor.. Apple, İos 6 ya geçtikten sonra pek iyi sonuçlar alamadı. Problem üstüne problem..
  • 24-03-2013, 20:42:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Açık nedir? Tuş kombinasyonunu bilen var mı?
  • 24-03-2013, 23:51:52
    #4
    muttley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık nedir? Tuş kombinasyonunu bilen var mı?
    hackerler söylüyor apple yapıyor bilen yok
  • 06-04-2013, 18:48:59
    #5
    Kilitliylen fotoğraf albümüne erişmeyi herkes biliyor
  • 06-04-2013, 19:08:27
    #6
    Worlaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kilitliylen fotoğraf albümüne erişmeyi herkes biliyor
    Siz biliyorsanız bizede soyleyin bizde bilelim.