• 12-07-2008, 03:22:07
    #1
    Selamlar masaüstündeki simgeler aşırı büyük onları nasıl küçültebilirim ?
  • 12-07-2008, 03:26:22
    #2
    Masaüstü Simgelerini Yeniden Boyutlandırmak İçin Farenizdeki Tekerleği De Dullanabilirsiniz. Masaüstünde, Simgeleri Büyütmek Veya Küçültmek İçin Tekerleği Çevirirken CTRL Tuşunu Basılı Tutun
  • 14-07-2008, 20:28:25
    #3
    aristotlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Masaüstü Simgelerini Yeniden Boyutlandırmak İçin Farenizdeki Tekerleği De Dullanabilirsiniz. Masaüstünde, Simgeleri Büyütmek Veya Küçültmek İçin Tekerleği Çevirirken CTRL Tuşunu Basılı Tutun
    Teşekkür ettim oldu. Bu küçülen simgeler pc yi açıp kapattığımda eski haline dönecek mi ?
  • 14-07-2008, 20:29:08
    #4
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ettim oldu. Bu küçülen simgeler pc yi açıp kapattığımda eski haline dönecek mi ?
    Denersen görürsün
  • 14-07-2008, 20:31:33
    #5
    Misafir
    masaüstü > sağ tık > kişiselleştirme'den de küçültebilirsin.