Simgeleri küçültmem lazım :)
4
●21.580
- 12-07-2008, 03:26:22Masaüstü Simgelerini Yeniden Boyutlandırmak İçin Farenizdeki Tekerleği De Dullanabilirsiniz. Masaüstünde, Simgeleri Büyütmek Veya Küçültmek İçin Tekerleği Çevirirken CTRL Tuşunu Basılı Tutun
- 14-07-2008, 20:28:25Teşekkür ettim oldu. Bu küçülen simgeler pc yi açıp kapattığımda eski haline dönecek mi ?aristotlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle