Konu
Simgeleri küçültmem lazım :)
12-07-2008, 03:26:22
#2
aristotlee
Masaüstü Simgelerini Yeniden Boyutlandırmak İçin Farenizdeki Tekerleği De Dullanabilirsiniz. Masaüstünde, Simgeleri Büyütmek Veya Küçültmek İçin Tekerleği Çevirirken CTRL Tuşunu Basılı Tutun