• 27-10-2009, 19:39:54
    #1
    Merhaba arkadaşlar off-topic bölümünde her türlü konu açılıyor ancak Asker 'e giden gençlerimiz için pek fazla konular göremiyoruz.
    Ben 89 / 4 Tertip olarak askere gidecek gençlerimize askerlerimize hayırlı teskereler dilerim.
    Şuanda askerlik hizmetini yapmakta olan er - onbaşı - çavuş - u.çavuş - Astsubay ve subay arkadaşlarımıza allahtan hayırlı teskereler dilerim.
    Inşallah kazasız belasız askerlik hizmetinizi tamamlarsınız.

    Vatan size emanet - Ne Mutlu Türküm Diyene

    89 / 4 Tertip askere gidecek olan arkadaşlarımız burada gidecekleri yerleri bizlerle paylaşırlarsa sevinirim.

    Hayırlı Teskereler
  • 27-10-2009, 19:44:06
    #2
    aynen bende 89 / 4 gelsede gitsek
  • 28-10-2009, 10:00:08
    #3
    inşallah hayırlısıyla gidip gelirsin paşam.