Merhaba arkadaşlar off-topic bölümünde her türlü konu açılıyor ancak Asker 'e giden gençlerimiz için pek fazla konular göremiyoruz.
Ben 89 / 4 Tertip olarak askere gidecek gençlerimize askerlerimize hayırlı teskereler dilerim.
Şuanda askerlik hizmetini yapmakta olan er - onbaşı - çavuş - u.çavuş - Astsubay ve subay arkadaşlarımıza allahtan hayırlı teskereler dilerim.
Inşallah kazasız belasız askerlik hizmetinizi tamamlarsınız.
Vatan size emanet - Ne Mutlu Türküm Diyene
89 / 4 Tertip askere gidecek olan arkadaşlarımız burada gidecekleri yerleri bizlerle paylaşırlarsa sevinirim.
Hayırlı Teskereler