• 16-02-2008, 21:25:07
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba Arkadaşlar,
    Serverımda devamlı DNS Sorunu yaşıyorum.Bunu BIND'e reset atınca çözüyorum.
    Belirli periyotlarda BIND'e reset attırmak istiyorum.10 dk 'da bir BIND'e reset attırmak istersem nasıl yapabilirim,teşekkürler
  • 16-02-2008, 22:17:34
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bunu bir cron job ekleyerek halledebilirsin
  • 16-02-2008, 23:44:48
    #3
    Biraz daha detay verirsen sevinirim intel
  • 16-02-2008, 23:54:28
    #4
    Alıntı
    */10 * * * * /scripts/restartsrv_bind >/dev/null 2>&1
    eklersen 10 dk da bir bind e restart atar
  • 17-02-2008, 00:16:36
    #5
    cron job eklemeyide bilmeyebilirsin bu dogal bişey

    yardımcı olmak için yazıyorum


    ssh ta

    Alıntı
    crontab -e
    yaptıktan sonra


    klavyede INSERT

    tusuna bas ve komutların bittigi satırların sonuna gel ~ ile baslayan ilk satıra sana verdigim job ı ekle daha sonra

    esc ye bas ardından

    Alıntı
    :wq!
    yazıp enter la cron job ın eklenmiştir hayırlı olsun
  • 17-02-2008, 02:20:36
    #6
    Çok sağol intel,çok işime yarayacak