Otomatik Olarak BIND'e Reset Attırma - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Otomatik Olarak BIND'e Reset Attırma
5
●
1.293
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Site & Server Administration
Otomatik Olarak BIND'e Reset Attırma
16-02-2008, 21:25:07
#1
backdoor
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba Arkadaşlar,
Serverımda devamlı DNS Sorunu yaşıyorum.Bunu BIND'e reset atınca çözüyorum.
Belirli periyotlarda BIND'e reset attırmak istiyorum.10 dk 'da bir BIND'e reset attırmak istersem nasıl yapabilirim,teşekkürler
16-02-2008, 22:17:34
#2
intel
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bunu bir cron job ekleyerek halledebilirsin
16-02-2008, 23:44:48
#3
backdoor
Biraz daha detay verirsen sevinirim intel
16-02-2008, 23:54:28
#4
intel
Alıntı
*/10 * * * * /scripts/restartsrv_bind >/dev/null 2>&1
eklersen 10 dk da bir bind e restart atar
17-02-2008, 00:16:36
#5
intel
cron job eklemeyide bilmeyebilirsin bu dogal bişey
yardımcı olmak için yazıyorum
ssh ta
Alıntı
crontab -e
yaptıktan sonra
klavyede
INSERT
tusuna bas ve komutların bittigi satırların sonuna gel ~ ile baslayan ilk satıra sana verdigim job ı ekle daha sonra
esc ye bas ardından
Alıntı
:wq!
yazıp enter la cron job ın eklenmiştir hayırlı olsun
17-02-2008, 02:20:36
#6
backdoor
Çok sağol intel,çok işime yarayacak
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler