Merhaba Arkadaşlar,
Serverımda devamlı DNS Sorunu yaşıyorum.Bunu BIND'e reset atınca çözüyorum.
Belirli periyotlarda BIND'e reset attırmak istiyorum.10 dk 'da bir BIND'e reset attırmak istersem nasıl yapabilirim,teşekkürler