• 07-07-2008, 22:12:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    baslikta yazdigim gibi arkadaslar bana logomda kullanabilecegim bi resim lazim programla cizilmis msn admalrina benzeyen kol kola vermisler o sekilde nette aradim heryeri ama bulmadim, yardimci olacak arkadaslar varsa memnun olurum bu konuda. Photoshopta yapicam logoyu, psd olursa cok iyi olur ama baska formatta kabulum. Simdiden tesekkurler
  • 08-07-2008, 12:42:55
    #2
    Üyeliği durduruldu







  • 08-07-2008, 15:54:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sgl ama tama olarak boyle biseyler deil. msn adamlarina benzeyen cinsiyeti belirsiz bi seyler lazim seffaf bi tonda yada 3d olarak