nette aradim heryeri ama bulmadim, yardimci olacak arkadaslar varsa memnun olurum bu konuda. Photoshopta yapicam logoyu, psd olursa cok iyi olur ama baska formatta kabulum. Simdiden tesekkurler
logo icin kullanilacak 2 arkadas omuz omuza bi sekil lazim
2
●2.550
- 07-07-2008, 22:12:25Üyeliği durduruldubaslikta yazdigim gibi arkadaslar bana logomda kullanabilecegim bi resim lazim programla cizilmis msn admalrina benzeyen kol kola vermisler o sekilde
nette aradim heryeri ama bulmadim, yardimci olacak arkadaslar varsa memnun olurum bu konuda. Photoshopta yapicam logoyu, psd olursa cok iyi olur ama baska formatta kabulum. Simdiden tesekkurler





