baslikta yazdigim gibi arkadaslar bana logomda kullanabilecegim bi resim lazim programla cizilmis msn admalrina benzeyen kol kola vermisler o sekilde nette aradim heryeri ama bulmadim, yardimci olacak arkadaslar varsa memnun olurum bu konuda. Photoshopta yapicam logoyu, psd olursa cok iyi olur ama baska formatta kabulum. Simdiden tesekkurler