• 09-10-2007, 14:30:17
    #1
    Mambo - Joomla Auto Migration
    Arkadaslar su yukarda gordugunuz link asrin icadi mamboyu joomlaya ceviriyor otomatik siz sadece gerekli bilgileri giriyorsunuz belki bilenleriniz vardir ... ama bu bende calismadi sifre yanlis filan dedi fakat dogru hersey dogru ... manual olarak da upgrade edememistim eskiden acaba serverin CHMODlarinda permissions filan bir sorun mu var ? Bu konuda yardimci olabilirseniz cok sevinirim

    Arkadaslar 3 scriptte birbirine bagli cok karisik bir durum yani ... ayni database uzerindeler ne yapicam bende bilmiyorum ama mambo beni deli ediyor joomlaya gecmem lazim bir an once ...
  • 09-10-2007, 14:55:32
    #2
    MSN adresini PM at istersen birde ben deniyim,entegre ve çevirme işlerini iyi yapıyorum nedense
  • 10-10-2007, 18:36:38
    #3
    tesekkurler , postumu biraz editledim arkadaslar problem hakkinda belki bir fikriniz olabilir umarim.
  • 11-10-2007, 22:22:50
    #4
    valla triangle dan Allah razi olsun sabaha kadar ugrastik yaptik simdi site eskisinden de iyi oldu hemde 3 scriptle beraber hala uyumlu calisiyor muthis yani ...
  • 11-10-2007, 23:13:51
    #5
    baya uğraştırdı ama değdi uğraştığıma