Daha 2 saat önce şikayet konusu açtığım @GG adversiting (https://www.r10.net/ggadversiting) teşekkür ediyorum.
sakinleşeyip oturup konuşunca tamamen yanlış anlaşılma ve iki tarafın iyi niyetini gördük.
İkimizde helalleştik anlaştık.
İkimiz de zarar da olmasına rağmen bana güzellik yaptı. Onun için de teşekkür ederim.
@GG Adversitinge teşekkürüm var
2
●200
- 04-09-2024, 21:27:26Bende teşekkür ederim, hatam olduysa kusura bakma beşeriyiz iltilafı ve orta yolu bulmaya çalışmandan ve sakinliğini koruduğun için teşekküler 👋🏼