Konu
@GG Adversitinge teşekkürüm var
04-09-2024, 21:27:26
#2
Gökhan İmre
TEYİTSİZ TİC. YAPMA !!!!
Bende teşekkür ederim, hatam olduysa kusura bakma beşeriyiz iltilafı ve orta yolu bulmaya çalışmandan ve sakinliğini koruduğun için teşekküler 👋🏼