• 26-09-2010, 01:38:26
    #1
    İletişim formu yaptırılıp temaya giydirelecektir.. CSS bilenler msn ekleyip görüşsün.. PM ATMAYIN.. cevaplanmayacaktır..

    ekleyin: onlineteklif@windowslive.com
  • 26-09-2010, 08:23:11
    #2
    antijen'i öneririm hocam
  • 26-09-2010, 08:38:27
    #3
    Akşama kalırsa msn adresinizi ekleyeceğim..
  • 26-09-2010, 10:53:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    msn ekledim.
  • 26-09-2010, 11:05:39
    #5
    MSN adresinizi ekledim.
  • 26-09-2010, 14:16:21
    #6
    Eğer iş younluğu yok ise, Agoge 'yi tavsiye ederim. Kolay Gelsin.
  • 26-09-2010, 16:45:13
    #7
    msn eklendi.