Apple Developer Hesabı Nasıl Açarım? 🔥
11
●232
- 15-05-2026, 13:01:34Selamlar Uygulama yayınlamak için apple developer hesabı açmaya çalışıyorum fakat haftalardır açılmadı. kimlik istediler web sitesinde eksik var dediler hepsini yaptım sonunda onaylamadılar. Tekrar müracat ettim ama sonuç olumlu olur mu bilmiyorum. Bu sorunu nasıl çözerim?
- 15-05-2026, 13:22:00Tek çare arayıp ingilizce konuşmak veya direkt satın almak isterseniz hazır hesap satabilirimDijitalUzman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2026, 13:23:40nasıl oluyor ?Alchemist61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2026, 13:24:51tam tersine yapacağım üzerine düşeceğimdoganouz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2026, 13:57:24telefonları açılmıyorLufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle