• 15-05-2026, 13:01:34
    #1
    Selamlar Uygulama yayınlamak için apple developer hesabı açmaya çalışıyorum fakat haftalardır açılmadı. kimlik istediler web sitesinde eksik var dediler hepsini yaptım sonunda onaylamadılar. Tekrar müracat ettim ama sonuç olumlu olur mu bilmiyorum. Bu sorunu nasıl çözerim?
  • 15-05-2026, 13:14:32
    #2
    Boşverin hocam zorlamayın vardır bunda da bir hayır
  • 15-05-2026, 13:22:00
    #3
    DijitalUzman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar Uygulama yayınlamak için apple developer hesabı açmaya çalışıyorum fakat haftalardır açılmadı. kimlik istediler web sitesinde eksik var dediler hepsini yaptım sonunda onaylamadılar. Tekrar müracat ettim ama sonuç olumlu olur mu bilmiyorum. Bu sorunu nasıl çözerim?
    Tek çare arayıp ingilizce konuşmak veya direkt satın almak isterseniz hazır hesap satabilirim
  • 15-05-2026, 13:23:40
    #4
    Alchemist61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek çare arayıp ingilizce konuşmak veya direkt satın almak isterseniz hazır hesap satabilirim
    nasıl oluyor ?
  • 15-05-2026, 13:24:51
    #5
    doganouz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşverin hocam zorlamayın vardır bunda da bir hayır
    tam tersine yapacağım üzerine düşeceğim
  • 15-05-2026, 13:26:16
    #6
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Hocam sitelerinde bi yabancı numara oluyor İngilizce bilen biriyle arayın ben kendim öyle açtım
  • 15-05-2026, 13:45:48
    #7
    İphone üzerinden developer uygulamasını indirip ordan açın hesabı
  • 15-05-2026, 13:57:24
    #8
    Lufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sitelerinde bi yabancı numara oluyor İngilizce bilen biriyle arayın ben kendim öyle açtım
    telefonları açılmıyor
  • 15-05-2026, 13:57:43
    #9
    enesdrip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone üzerinden developer uygulamasını indirip ordan açın hesabı
    olur mu dersin?