Selamlar Uygulama yayınlamak için apple developer hesabı açmaya çalışıyorum fakat haftalardır açılmadı. kimlik istediler web sitesinde eksik var dediler hepsini yaptım sonunda onaylamadılar. Tekrar müracat ettim ama sonuç olumlu olur mu bilmiyorum. Bu sorunu nasıl çözerim?
Tek çare arayıp ingilizce konuşmak veya direkt satın almak isterseniz hazır hesap satabilirim