Logo Değerlendirme & Öneri - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logo Değerlendirme & Öneri
12
●
212
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Logo Değerlendirme & Öneri
1
2
07-02-2026, 13:59:18
#10
erdem02
wenja adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ya hocam bana bıraksan ben her türlü çılgınlığı yaparım. İşin ustası sizsiniz
en iyisi ai ilelogo deneyeyim biraz
07-02-2026, 14:13:54
#11
muratshop
Sade mümkünse siyah renk olmadan, ülkü ocağı logosuna benzemeden temiz bir logo yapmanızı öneririm.
07-02-2026, 14:14:59
#12
erdem02
muratshop adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sade mümkünse siyah renk olmadan, ülkü ocağı logosuna benzemeden temiz bir logo yapmanızı öneririm.
evet bu biraz kötü oldu
07-02-2026, 14:21:44
#13
Yeliz1234
Hocam ikinci logo karakter olarak güzel ama SMM panel işi yaptığı ilk bakışta çok anlaşılmıyor. Biraz daha dijitallik vurgusu eklenirse hem alanı netleşir hem de daha profesyonel durur.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler