• 27-09-2025, 13:16:56
    #1
    Merhaba askerde olan veya gidecek olanlar varmı aramızda $33 günüm kaldı ama bitmedi bi türlü
  • 27-09-2025, 13:19:57
    #2
    Kişisel Rütbe
    Albayı mı kaçırdın 33 gün ne be
  • 27-09-2025, 13:20:49
    #3
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Albayı mı kaçırdın 33 gün ne be
    ekimde uçak biletlerim geliyor onlar kaçırmış galiba
  • 27-09-2025, 13:21:11
    #4
    Kişisel Rütbe
    JeaxyRack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekimde uçak biletlerim geliyor onlar kaçırmış galiba
    Hayırlı teskereler
  • 27-09-2025, 13:35:02
    #5
    Az kalmış
  • 27-09-2025, 15:19:37
    #6
    Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az kalmış
    valla bitmiyor inşallah 1 aya kurtulucaz
  • 27-09-2025, 15:26:46
    #7
    Hocam sizin 1 ay bizim 8 ay biz ne yapalım?
  • 27-09-2025, 16:46:27
    #8
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizin 1 ay bizim 8 ay biz ne yapalım?
    Yedek astsubay olarak mı gitmiştiniz
  • 27-09-2025, 17:04:02
    #9
    JeaxyRack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yedek astsubay olarak mı gitmiştiniz
    Ne subay ne astsubay
    Ögrenci olarak gittim🙃