• 25-06-2025, 17:39:19
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Rusya’da Üniversite Okumayı Düşünüyorum Türkiye de bir iş sahibi vs kaliteli bir insan eğitimi olmadığını düşünüyorum. Rusya’da okuyan veya farklı bir ülke de okuyan kişiler tavsiye verebilirse çok sevinirim tekrardan teşekkürler…
  • 25-06-2025, 18:06:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam yaşınız kaç bilmiyorum ama her fırsatı deneyin. Güvenin bana. Ne zorluk çekerseniz çekin, gitmeye değer
  • 25-06-2025, 21:11:37
    #3
    Vivobayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yaşınız kaç bilmiyorum ama her fırsatı deneyin. Güvenin bana. Ne zorluk çekerseniz çekin, gitmeye değer
    19 yaşındayım dediğiniz gibi bu yaz çalışıp kısmetse ağustos gibi ordayim insallah değerli yorumunuz için teşekkür ederim
  • 26-06-2025, 12:46:36
    #4
    Rusya , eğitim konusunda bir hayli gelişmiş bir ülke. St. Petersburg ' da özellikle çok kaliteli devlet üniversiteleri olduğunu çok kişiden duydum burada. Moskovaya gelirseniz beklerim gencolar .Selamlar .