Merhaba Arkadaşlar Rusya’da Üniversite Okumayı Düşünüyorum Türkiye de bir iş sahibi vs kaliteli bir insan eğitimi olmadığını düşünüyorum. Rusya’da okuyan veya farklı bir ülke de okuyan kişiler tavsiye verebilirse çok sevinirim tekrardan teşekkürler