• 21-01-2025, 19:20:18
    #1
    Merhabalar biraz uzun olucak ama buraya içimi dökmek istiyorum.

    32 yaşındayım 2 çocuğum var. 2018den ber Antalya Manavgat’ta yaşıyorum.
    2001-2018 Arası ailece Arabistan’da yaşadık. Arabistan döneminde sıkıntı yok ama Vatanıma döndüğümden beri tutunamıyorum. Baba mesleği Erkek Kuaförüyüm. Manavgat’ta ev ve işyerleri kiraları çok yüksek. Çevremde olmadığından başkalarının yanında %50 çalışıp müşteri potansiyeli oluşturdum. 3 ayrı işletmede çalıştım. Hepsindenden aynı sebebten ayrılıp dönem dönem işsiz kaldım. İşletme sahipleri olduğu için üstünlük kurmak, ekmeğini ben veriyorum sana diyebilecek kadar ileri gidiyorlar. İşsiz kaldığım dönemlerde elimdeki telefonu düşürmüyor sürekli bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Bir kaç web sitesi kurup ilgilendim aylarca Adsense gelir edebilmek için olmadı vazgeçtim. Oyunlar satın alıp yayınladım olmadı. İşsiz olduğumdan geçimimide bir kaç bankanın kredi kartlarından sağladım. Şimdide hepsi patladı. İşyeri açmak istiyorum kısa sürede toparlarım diyorum, sermayem yok. Asgari ücret bir yerde çalışsam evimin kirası 15 bin kalan parayla geçinemiyorum. Eksiği çok özet geçiyorum. Görmediğim farkında olmadığım yanlışım nerede görebiliyor musunuz?
  • 21-01-2025, 19:29:20
    #2
    TASARIM AJANSI
    Sizin bir yanlışınız yok hocam, Türkiye'de çoğu kişi bu durumda.
    Ülke ekonomisi gerçekten kötü
  • 21-01-2025, 19:29:35
    #3
    konsol hesabınız var mı hocam?
  • 21-01-2025, 19:31:16
    #4
    Öncelikle bence finansal yükünü hafifletmek için basit ve sermayesiz iş modellerine yönelmelisin belki evlere hizmet veren bir kuaförlük ağı kurmayı ya da sosyal medya üzerinden kendini tanıtmayı düşünebilirsin. Bunun yanında çevrenden destek almaya çalışarak yeni bağlantılar kurabilirsin ve en önemlisi bence küçük ama kararlı adımlarla ilerlemelisin yani bu süreçte hızlı sonuç beklemek yerine uzun vadeli hedeflere odaklanmaya çalışmalısın sabırlı ol çünkü zamanla çabalarının karşılığını alabilirsin. Umarım hayat seni çok daha iyi yerlere getirir
  • 21-01-2025, 19:31:57
    #5
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin bir yanlışınız yok hocam, Türkiye'de çoğu kişi bu durumda.
    Ülke ekonomisi gerçekten kötü
    Beğenmediğim Arap ülkesinden beri geldiğim için çok iyi biliyorum. Orada işsiz yaşayabiliyor, burada çalışırken yaşayamıyorum
  • 21-01-2025, 19:32:22
    #6
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konsol hesabınız var mı hocam?
    Evet Var Hocam
  • 21-01-2025, 19:33:18
    #7
    oktayca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet Var Hocam
    telegramdan yazar mısınız hocam iş için detayları aktarayım size.
  • 21-01-2025, 19:33:23
    #8
    tiqxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle bence finansal yükünü hafifletmek için basit ve sermayesiz iş modellerine yönelmelisin belki evlere hizmet veren bir kuaförlük ağı kurmayı ya da sosyal medya üzerinden kendini tanıtmayı düşünebilirsin. Bunun yanında çevrenden destek almaya çalışarak yeni bağlantılar kurabilirsin ve en önemlisi bence küçük ama kararlı adımlarla ilerlemelisin yani bu süreçte hızlı sonuç beklemek yerine uzun vadeli hedeflere odaklanmaya çalışmalısın sabırlı ol çünkü zamanla çabalarının karşılığını alabilirsin. Umarım hayat seni çok daha iyi yerlere getirir
    Çok teşekkür ederim 👍
  • 21-01-2025, 19:41:12
    #9
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telegramdan yazar mısınız hocam iş için detayları aktarayım size.
    Yazdım Hocam