Merhabalar biraz uzun olucak ama buraya içimi dökmek istiyorum.
32 yaşındayım 2 çocuğum var. 2018den ber Antalya Manavgatta yaşıyorum.
2001-2018 Arası ailece Arabistanda yaşadık. Arabistan döneminde sıkıntı yok ama Vatanıma döndüğümden beri tutunamıyorum. Baba mesleği Erkek Kuaförüyüm. Manavgatta ev ve işyerleri kiraları çok yüksek. Çevremde olmadığından başkalarının yanında %50 çalışıp müşteri potansiyeli oluşturdum. 3 ayrı işletmede çalıştım. Hepsindenden aynı sebebten ayrılıp dönem dönem işsiz kaldım. İşletme sahipleri olduğu için üstünlük kurmak, ekmeğini ben veriyorum sana diyebilecek kadar ileri gidiyorlar. İşsiz kaldığım dönemlerde elimdeki telefonu düşürmüyor sürekli bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Bir kaç web sitesi kurup ilgilendim aylarca Adsense gelir edebilmek için olmadı vazgeçtim. Oyunlar satın alıp yayınladım olmadı. İşsiz olduğumdan geçimimide bir kaç bankanın kredi kartlarından sağladım. Şimdide hepsi patladı. İşyeri açmak istiyorum kısa sürede toparlarım diyorum, sermayem yok. Asgari ücret bir yerde çalışsam evimin kirası 15 bin kalan parayla geçinemiyorum. Eksiği çok özet geçiyorum. Görmediğim farkında olmadığım yanlışım nerede görebiliyor musunuz?