Selamlar herkese,
Petshop sektöründeyim. Bir toptancıdan 90 bin tlye sipariş geçtim. Ödemeyi kredi kartından yaptım ve bankamdan ödemesini 2 ay erteledim. Ekstra 7 bin tl faiz aldı, kabul ettim. Ürünleri birkaç gün önce sipariş geçmiştim, bugün toptancı arıyor elimizde o kadar stok yok maalesef size iade geçmek durumundayız diyorlar. Ben de diyorum ki bakın ben ekstra cebimden 7 bin tl faiz ödeyeceğim farkında mısınız, ona yapacak bir şeyimiz yok diyorlar. Bu durumda bu kendini akıllı zanneden firmaya bir şey yapabilir miyim? Madem stok yok neden bana satış yapıyorsun.
Böyle bir durumda ne yapılabilir?
9
●264
- 24-09-2024, 17:54:16Faizsiz tutar iade yapılacak, ben kendi cebimden 7 bin tl ödeyeceğim.fyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2024, 17:55:52BDDK'ya durumu bildirin tüketici hakem heyetine de yazı geçin hocam. Maduriyetinizi de Cimer'den içişleri bakanlığına iletin.
- 24-09-2024, 18:05:50emin misin banka ile görüşür müsün bende bir ürün almıştım internetten sonra iade ettim bende ertemiştim sanki o aradak fazla tutuarı almadılar diye hatırlıyorum emin olmak için banka ile görüşmek lazımtihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2024, 18:15:19Burda akilli zanneden tek bir kisi var, o da sizsiniz.
Bu faiz durumu saticiyi ilgilendirmez, dogru demis.
Ayrica eger karta iade olacaksa zaten 7bin tl faiz de islemez kartnizida. Yani YANLIS BILIYORSUNUZ. Faiz hesap kesiminde islemeye baslar.
Bana inanmazsan ahaaaa, bankayi ara sor bakalim. - 24-09-2024, 18:20:09Herkesi kendin gibi zannetme aslan parçası. Elinde stok yoksa stok göstermeyecek. Benim paramı al 1 hafta işlet sonra geri iade edeceğim de. Ohh ne ala dünyaaa he. Sen de bu çakallardan birisin belli ki. Senin gibi çakallar yüzünden ticaret yapılamaz hale geldi işte bu ülkede. Benim param 1 hafta değer kaybetti. Daha konuşturma seni burda foruma madara ederim bidaha insan içine çıkamazsın.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2024, 18:23:14tunahanertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülefyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBilgilendirmeleriniz için teşekkür ederim hocalarım. Yarın banka ile görüşüp netleştireceğim, dediğiniz gibiyse bir sıkıntı yok.KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle