Selamlar herkese,
Petshop sektöründeyim. Bir toptancıdan 90 bin tlye sipariş geçtim. Ödemeyi kredi kartından yaptım ve bankamdan ödemesini 2 ay erteledim. Ekstra 7 bin tl faiz aldı, kabul ettim. Ürünleri birkaç gün önce sipariş geçmiştim, bugün toptancı arıyor elimizde o kadar stok yok maalesef size iade geçmek durumundayız diyorlar. Ben de diyorum ki bakın ben ekstra cebimden 7 bin tl faiz ödeyeceğim farkında mısınız, ona yapacak bir şeyimiz yok diyorlar. Bu durumda bu kendini akıllı zanneden firmaya bir şey yapabilir miyim? Madem stok yok neden bana satış yapıyorsun.