• 13-03-2024, 00:15:08
    #1
    Merhaba,
    Eve bekçiler gitmiş beni sorup seçimde görevlendirildiğimi karakola uğramam gerektiğini söylemişler.
    31 Martta sandık başında görevlendirilmişim.

    parti üyesi değilim, böyle bir talebimde olmadı bu nerden çıktı şimdi başına gelen var mı?

    sandıkta görev almakta istemiyorum
  • 13-03-2024, 00:18:08
    #2
    Seçmen üye olarak görev almış olabilirsiniz. E devlette görev yazıp yurt içi seçim görevi diye bir sekme var orada görebilirsiniz
  • 13-03-2024, 00:20:32
    #3
    E-devletten bakın bende görevliyim kendim istedim.
  • 13-03-2024, 00:20:44
    #4
    devlet görev verdiyse yaparsın
  • 13-03-2024, 00:22:48
    #5
    Caqlar003 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seçmen üye olarak görev almış olabilirsiniz. E devlette görev yazıp yurt içi seçim görevi diye bir sekme var orada görebilirsiniz
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-devletten bakın bende görevliyim kendim istedim.
    paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devlet görev verdiyse yaparsın
    evet edevletten kontrol ettim oy vereceğim sandıkta görevliymişim de benim bir talebim olmadan nasıl oldu onu çözemedim.
    31inde de çalışıyorum yani aylık listeme göre 😂 iptal ettirebilşr miyim acaba
  • 13-03-2024, 00:24:19
    #6
    karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet edevletten kontrol ettim oy vereceğim sandıkta görevliymişim de benim bir talebim olmadan nasıl oldu onu çözemedim.
    31inde de çalışıyorum yani aylık listeme göre 😂 iptal ettirebilşr miyim acaba
    Beni gruba eklediler görevli olduğum okul için. Hangi partiyse ilçe binasını arayıp sorun iptal ettirebilirsiniz. 1044 tl veriyorlar az değil
  • 13-03-2024, 00:46:25
    #7
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni gruba eklediler görevli olduğum okul için. Hangi partiyse ilçe binasını arayıp sorun iptal ettirebilirsiniz. 1044 tl veriyorlar az değil
    parti üyeliğim yok hocam edevlette seçmen üye, seçmen üyesiniz, asil üye yazıyor. Bilmediğim işler. Bin lira da onların olsun istemem
  • 13-03-2024, 00:47:57
    #8
    karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parti üyeliğim yok hocam edevlette seçmen üye, seçmen üyesiniz, asil üye yazıyor. Bilmediğim işler. Bin lira da onların olsun istemem
    Seçmensiniz siz sadece sandık görevlisi değilsiniz o zaman. Bende parti üyesi değilim sadece sandık görevlisiyim.
  • 13-03-2024, 00:50:51
    #9
    Ben sandık başkanı olabiliyorum ama bize köyler, dağ köyleri veya beldeler çıkıyor. Kavga, dövüş hengameye girmek istemiyorum, kimse görev almak istemiyorum nedenle millet bezmiş. Bize 3.000 TL civarı bir ücret veriyorlar.