Merhaba,
Eve bekçiler gitmiş beni sorup seçimde görevlendirildiğimi karakola uğramam gerektiğini söylemişler.
31 Martta sandık başında görevlendirilmişim.
parti üyesi değilim, böyle bir talebimde olmadı bu nerden çıktı şimdi başına gelen var mı?
sandıkta görev almakta istemiyorum
31 Martta Seçimde görevlendirilmişim
12
●568
- 13-03-2024, 00:22:48Caqlar003 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEnglish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleevet edevletten kontrol ettim oy vereceğim sandıkta görevliymişim de benim bir talebim olmadan nasıl oldu onu çözemedim.paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
31inde de çalışıyorum yani aylık listeme göre 😂 iptal ettirebilşr miyim acaba - 13-03-2024, 00:24:19Beni gruba eklediler görevli olduğum okul için. Hangi partiyse ilçe binasını arayıp sorun iptal ettirebilirsiniz. 1044 tl veriyorlar az değilkarahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-03-2024, 00:46:25parti üyeliğim yok hocam edevlette seçmen üye, seçmen üyesiniz, asil üye yazıyor. Bilmediğim işler. Bin lira da onların olsun istememEnglish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-03-2024, 00:47:57Seçmensiniz siz sadece sandık görevlisi değilsiniz o zaman. Bende parti üyesi değilim sadece sandık görevlisiyim.karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle