Merhaba,
Eve bekçiler gitmiş beni sorup seçimde görevlendirildiğimi karakola uğramam gerektiğini söylemişler.
31 Martta sandık başında görevlendirilmişim.

parti üyesi değilim, böyle bir talebimde olmadı bu nerden çıktı şimdi başına gelen var mı?

sandıkta görev almakta istemiyorum