• 06-12-2023, 19:46:56
    #1
    Merhabalar eski windows bilgisayarimin yedegini aldim buraya kurmak icin harddiskimi taktim ama yukaridaki uyariyi aldim yardimci olursaniz sevinirim.
  • 06-12-2023, 19:59:46
    #2
    Harddisk büyük ihtimalle ntfs formatında. mac cihazlar ntfs okuyamaz. exfat kullanmanızı öneririm. fat yaparsanız herhangi bir 4 gbden büyük dosyayı hard diske yazamazsınız.
    ama hard diski ntfs'den exfata çevirmek için diske format atmanız lazım exfat seçerek. dosyaları silmeden/format atmadan dosya tipini exfata nasıl çevirirsiniz bilmiyorum