3 sene önce askerden geldikten sonra sağ dizimde bir problem oldu böyle batma gibi. Çok uzun süre yürüyünce, merdiven çıkınca falan bükülünce zorlanırdı.
Cuma günü işten geldim biraz basket oynadım zıplayınca bacağıma bir şey olduğunu anladım o ağrıyan yeri şuan hiç bükemiyorum.
Acaba sıvı kaybı vs bi şey mi var ki kırık yok ondan eminim çünkü morarma vs yok zorlayınca büküyorum namazda ama son oturuşta falan normal duramıyorum öne eğik durmak zorunda kalıyorum.
Daha önce böyle bi şey yaşayan oldu mu? Perşembeye randevu aldım doktordan ama aşırı zorluyor beni 2 gündür 😔 Yakı yapıştırdım krem sürdün ama geçmedi
2 gündür Dizimi bükemiyorum 😔
2
●90