• 06-12-2020, 17:10:41
    #1
    KLAVYE kod yazacağım fakat klavye de bu tuş yok klavyeyi değiştirmem mi gerekiyor yoksa bunun alternatif kolay bir yolu var mıdır ? kısayol tuş gibi
    (Bu tuş hariçi çok rahat sessiz bir klavye aydınlatması da çok hoş.)
  • 06-12-2020, 17:12:02
    #2
    küçüktür için “Alt” tuşuna basılı tutarken klavyenin Numlock bölümünden sırasıyla “060” sayılarını girin.
    büyüktür için “Alt” tuşuna basılı tutarken klavyenin Numlock bölümünden sırasıyla “062” sayılarını girin.
  • 06-12-2020, 17:12:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    macro destekliyorsa kullanmadıgınız bir tuşa atayabilirsiniz
  • 06-12-2020, 17:14:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    alt gr + " (1'in sol yanındaki tuş )
  • 06-12-2020, 17:14:45
    #5
    GreenC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    küçüktür için “Alt” tuşuna basılı tutarken klavyenin Numlock bölümünden sırasıyla “060” sayılarını girin.
    büyüktür için “Alt” tuşuna basılı tutarken klavyenin Numlock bölümünden sırasıyla “062” sayılarını girin.
    teşekkür ederim bu oluyor fakat buda biraz yorucu gibi.

    mihawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    macro destekliyorsa kullanmadıgınız bir tuşa atayabilirsiniz
    bunu nasıl yapabilirim var mı video acaba
  • 06-12-2020, 17:16:17
    #6
    PHP & Flutter & Laravel
    Klaveyenin sağ alt tarafında ki Alt tuşu ile sol üstteki é tuşuna aynı anda basın < bunu, 1 e basarsanız > bunu alırsınız en azından bende öyle
  • 06-12-2020, 17:58:38
    #7
    attığınız linkte m nin yanında var sanki
  • 06-12-2020, 18:09:27
    #8
    Elinizdeki urun resimdeki gibi US duzenine sahipse m tusunun saginda olmasi gerekiyor.
  • 06-12-2020, 18:36:57
    #9
    expixer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    attığınız linkte m nin yanında var sanki
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinizdeki urun resimdeki gibi US duzenine sahipse m tusunun saginda olmasi gerekiyor.
    şuan farkettim sipariş ettiğim klavye resminde bu tuşlar var fakat benim klavye de aynı görünüme sahip fakat model farkı var sanırım bende yok o tuş alt 62 ve 60 tuşlarıyla yapabiliyorum şuan ama biraz zor alışmadım hemde. Gidip firmaya yazacağım.