• 26-12-2016, 00:10:26
    #1
    Merhaba,

    25 yaşını geçtikten sonra gss prim borcu yansıtmaya başlıyorlar, ben bu zamana kadar hiç gelir testi yaptırmadım 2,200 TL borcum olduğu yazıyor e-devlette.

    - 25 yaşına girdikten sonra yazılan borçları sildirmenin bir yolu var mı?
    - Gelir testi işlemi ne kadar sürüyor, internette eve gelip baktıkları flan yazıyor doğru mu?
    - İşe girdikten sonra ödenen primler ile borç siliniyor mu yoksa gecikme faizi işlemeye devam mı ediyor?

    daha önce bu işlerle uğraşanlar aydınlatabilirse çok sevinirim.
  • 26-12-2016, 00:19:23
    #2
    Yarın sgk 170 ara . Bilgi filan veriyorlar canlı destek güzel sistem yapmışlar. En iyi onlar verir.
  • 26-12-2016, 00:22:16
    #3
    PREMIUM SEO
    25 yaş altı borçları sıfırladılar zaten. Gelir testi yaptırırsan ikamet ettiğin adrese göre fiyat çıkıyor. Yani ailenle yaşıyorsan maddi durumunuz iyiyse 150 den 500 TL'ye kadar bir aylık ücret çıkıyor onu ödemek zorunda kalırsın.

    Bunun yerine tek yaşayan bir akraban varsa adresini orada gösterebilirsin. Böylelikle gelir olmadığı için Yeşil Kart uygulamasına seni de dahil ediyorlar.
  • 26-12-2016, 00:26:31
    #4
    25 yaşından sonraki süreçte herhangi bir sosyal güvencen yoksa (sigorta, bağkur) gibi sildiremezsin, sigortan var ama arada boşluk olduğundan bu borcun çıktığını düşünüyorsan onu sildirebilirsin.

    Gelir testi için faiz affı felan vardı geçtiğimiz aylarda son başvuru tarihi sonlandı geri dönük değil ama bundan sonraki süreç için gelir testi yaptırman senin faydana olur.
  • 26-12-2016, 00:45:18
    #5
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın sgk 170 ara . Bilgi filan veriyorlar canlı destek güzel sistem yapmışlar. En iyi onlar verir.
    evet aramak lazım bilgi için teşekkürler

    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 yaş altı borçları sıfırladılar zaten. Gelir testi yaptırırsan ikamet ettiğin adrese göre fiyat çıkıyor. Yani ailenle yaşıyorsan maddi durumunuz iyiyse 150 den 500 TL'ye kadar bir aylık ücret çıkıyor onu ödemek zorunda kalırsın.

    Bunun yerine tek yaşayan bir akraban varsa adresini orada gösterebilirsin. Böylelikle gelir olmadığı için Yeşil Kart uygulamasına seni de dahil ediyorlar.
    anladım illa o para çıkacak cebimizden

    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 yaşından sonraki süreçte herhangi bir sosyal güvencen yoksa (sigorta, bağkur) gibi sildiremezsin, sigortan var ama arada boşluk olduğundan bu borcun çıktığını düşünüyorsan onu sildirebilirsin.

    Gelir testi için faiz affı felan vardı geçtiğimiz aylarda son başvuru tarihi sonlandı geri dönük değil ama bundan sonraki süreç için gelir testi yaptırman senin faydana olur.
    görünen o ki kaymakamlığın yolunu tutmak gerekecek borç her türlü ödeneceği için bari biraz azalsın. bilgi için teşekkürler