25 yaşını geçtikten sonra gss prim borcu yansıtmaya başlıyorlar, ben bu zamana kadar hiç gelir testi yaptırmadım 2,200 TL borcum olduğu yazıyor e-devlette.
- 25 yaşına girdikten sonra yazılan borçları sildirmenin bir yolu var mı?
- Gelir testi işlemi ne kadar sürüyor, internette eve gelip baktıkları flan yazıyor doğru mu?
- İşe girdikten sonra ödenen primler ile borç siliniyor mu yoksa gecikme faizi işlemeye devam mı ediyor?
daha önce bu işlerle uğraşanlar aydınlatabilirse çok sevinirim.
