Merhaba arkadaşlar bir cafe bistro mekan açacağız iş yeri sahibi ile görüşüldü zar zor üst mercilerden halledilerek ayarlandı sayılır kısmetse nisan başına kadar herşeyi ile hazır olacak.
Sizlere sorum şudur, Yurt dışında bir mekanın adını kullanmak sıkıntı çıkartır mı ? mesela mekanın adı atıyorum QWERTY Logosunu kullanacağız adını kullanacağız türkiyede araştırdım o isimi kullanan bir yer yok ? evet sorun olur derseniz QWERTY logosunu qWERTY olarak değiştirsek içinde ?
Cafe & Bistro İsim Hk
0
●406