Daha çok başındasın

ilk sorundan başlayalım.
Brush = Fırça paylaştıkları resimler büyük ihtimal brushların ön izlemeleridir.Sen beğendiklerini indirip program files/adobe/photoshop/present/brush klasörüne atacaksın sonrada istersen p.shop açıkken brush menüsünden fırçayı ekle ya da klasörden çif tıkla(sürükleyedebilirsin).
Fırçaları kullanmak sana kalmış yani elinde bir şekil var istediğin yere onu basabilirsin ama tek fırça ile değil fırçaya verdiğin efektlerle daha iyi sonuçlar alırsın...Öğrendikçe daha iyi anlarsın...
İkinci sorun ise eklemek istediğin resmi p.shopa at resimler net olursa işin daha kolay olur..Resmi kesmenin bir çok yöntemi var herkes kendine geleni kullanır ben hızlı seçim aracını kullanıyorum bence en rahatıda budur..
Hızlı seçim aracı = Quick Selection Tool ( kısa yol tuşu W )
Bunu seçince yukarıda 3 tane seçenek çıkar add to selection yani ortada ki seçim aracı ile fotoğrafta isediğin bölümleri seç diyelim ki bir yeri fazla seçtin orayıda 3 seçenek olan yani üzerinde eksi ( - ) işareti bulunan subtract from selection aracı ile fazladan seçtiğin yerleri seç sen seçtikçe oralar silincektir seçimden...Yukarıda bu seçeneklerin yanında fırça ayarıda var bir fırça seçip onun çapını sertliğini ayarlayıp daha küçük alanları seçebilir ya da daha büyük alanları seçebilirsin...
Sonrada ctrl + J 'i tıklayıp yeni bir layer oluşturabilirsin seçiminde ve arka resmi silebilirsin.Ya da çoğalttığın layeri manzara resmine yapıştırabilirsin.
İstersende kendini değilde mesela odanda çektin resmi kendini değilde odanı seçip del tuşunu tıklayarak silebilirsin.
Ben anla diye uzun yazdım ama kafan karışmadı umarım...Olmadı görsel anlatabilirim ama uğraşa uğraşa yaparsan senin için daha iyi olur...Tabi önce bilgileri biyerlerden oku sonra dene

maksat elin alışsın.
Ben gördüğüm sürece yardımcı olmaya çalışırım...Kolay gelsin.
Şoreş ALP