Merhaba,
Pek fazla photoshop anlamıyorum fakat,genel olarak kullanırken karşılaştığım ve bir türlü beceremediğim şeyler var.Bu konuda eminim ki sizler bana yardımcı olabilirsiniz.
1.Brush nedir

Yani resim paylaşıyorlar ne anlama geliyor tam olarak? Nerede kullanabilirim?
2.Mesela bir resim var doğa resmi.İçine kendimi ekleyeceğim,bunu nasıl yapabilirim?
Saygılarımla,umarım yardım edersiniz.