Arkadaşlar aşağıdaki gibi bir resim photoshopta nasıl yapılıyor. Fireworks ta çok basit ama photoshopta yapamadım yardımcı olurmusunuz?
Bu arada normal oval yapabiliyorum ancak bunu border rengini değiştiremiyorum..:
http://img266.imageshack.us/img266/7106/resimo.gif
Oval Kenarlı Tablolar? yardım lütfen..
9
●913
- 25-11-2009, 23:09:21Üyeliği durduruldu
- 26-11-2009, 11:01:16Üyeliği durduruldu
- 26-11-2009, 11:37:46Üyeliği durdurulduZaman ayırdığın için tşk. Ancak tam olarak demek istediğim bu değildi..Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben, senin yaptığın gibi bir şekil çizim dış kenar rengini mesela kırmızı yapmak istiyorum. İlk mesajda resim linkini koydum..
O resmin aynısını PS yapabilirmiyiz? Dediğim gibi bu fireworksta çok basit ama ps de yapamıyorum.. - 26-11-2009, 11:40:00Üyeliği durduruldunetadmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlış hatırlamıyorsan css3 le gelen bir özellik hehrlde.
Yanlız ıe6 css3 desteklemiyor. Hemde ps de yaparsak daha güzel olacak.. - 26-11-2009, 11:40:57webmaster258 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet css3 kodlaması mesajımda da belirtmiştim ie de desteklemediğini seçim sizin nasıl isterseniz öyle kodlayın.
- 26-11-2009, 11:43:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sağdaki layera sağ tıkla blending options sonra da stroke.webmaster258 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.ysbostan.com/wp-content/u.../image0052.png