Zaman ayırdığın için tşk. Ancak tam olarak demek istediğim bu değildi..
Ben, senin yaptığın gibi bir şekil çizim dış kenar rengini mesela kırmızı yapmak istiyorum. İlk mesajda resim linkini koydum..
O resmin aynısını PS yapabilirmiyiz? Dediğim gibi bu fireworksta çok basit ama ps de yapamıyorum..