Sizce Logo Nasıl Olmuş? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Logo Nasıl Olmuş?
46
●
1.248
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Soru & Cevap
Sizce Logo Nasıl Olmuş?
1
2
3
4
5
6
02-10-2025, 22:59:10
#1
Tevfik
Merhaba R10,
Forum sitem için bir logo yaptırdım ve mockup sundu arkadaşım sağ olsun, sizce logom nasıl olmuş? Fikir ve düşüncelerinizi merak ediyorum.
02-10-2025, 23:00:25
#2
efedev
bence süper olmuş güzel iş
02-10-2025, 23:01:49
#3
SEOKOZ
Siteyi az önce gezdim baya güzel olmuş.
Logo da çok şık.
02-10-2025, 23:02:10
#4
ZINKKK
gayet profesyonel gözüküyor.
02-10-2025, 23:02:10
#5
Tevfik
efedev adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bence süper olmuş güzel iş
Teşekkür ederim biraz çözünürlük bozulmuş ama benim de hoşuma gitti
02-10-2025, 23:02:13
#6
obisa
basit olmuş ama sadelik iyidir güzel logo
02-10-2025, 23:03:20
#7
HTG
güzel hocam.
02-10-2025, 23:03:25
#8
Tevfik
SEOKOZ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Siteyi az önce gezdim baya güzel olmuş.
Logo da çok şık.
ZINKKK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gayet profesyonel gözüküyor.
obisa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
basit olmuş ama sadelik iyidir güzel logo
Çok teşekkür ederim yorumlarınızdan dolayı. Aslında sâde, şık ve kullanışlı mantığını benimsedim her zaman
sadece gezmekle kalmayın hocam bu arada
02-10-2025, 23:04:21
#9
Gelistirici
En iyisi sanırım
Benim hoşuma gitti güzel duruyor
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler