• 02-10-2025, 22:59:10
    #1
    Merhaba R10,

    Forum sitem için bir logo yaptırdım ve mockup sundu arkadaşım sağ olsun, sizce logom nasıl olmuş? Fikir ve düşüncelerinizi merak ediyorum.
  • 02-10-2025, 23:00:25
    #2
    bence süper olmuş güzel iş
  • 02-10-2025, 23:01:49
    #3
    Siteyi az önce gezdim baya güzel olmuş.
    Logo da çok şık.
  • 02-10-2025, 23:02:10
    #4
    gayet profesyonel gözüküyor.
  • 02-10-2025, 23:02:10
    #5
    efedev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence süper olmuş güzel iş
    Teşekkür ederim biraz çözünürlük bozulmuş ama benim de hoşuma gitti
  • 02-10-2025, 23:02:13
    #6
    basit olmuş ama sadelik iyidir güzel logo
  • 02-10-2025, 23:03:20
    #7
    güzel hocam.
  • 02-10-2025, 23:03:25
    #8
    SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteyi az önce gezdim baya güzel olmuş.
    Logo da çok şık.
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet profesyonel gözüküyor.
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    basit olmuş ama sadelik iyidir güzel logo
    Çok teşekkür ederim yorumlarınızdan dolayı. Aslında sâde, şık ve kullanışlı mantığını benimsedim her zaman sadece gezmekle kalmayın hocam bu arada
  • 02-10-2025, 23:04:21
    #9
    En iyisi sanırım
    Benim hoşuma gitti güzel duruyor