SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteyi az önce gezdim baya güzel olmuş.
Logo da çok şık.
ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gayet profesyonel gözüküyor.
obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
basit olmuş ama sadelik iyidir güzel logo
Çok teşekkür ederim yorumlarınızdan dolayı. Aslında sâde, şık ve kullanışlı mantığını benimsedim her zaman sadece gezmekle kalmayın hocam bu arada