Siteyi az önce gezdim baya güzel olmuş.
Logo da çok şık.
gayet profesyonel gözüküyor.
basit olmuş ama sadelik iyidir güzel logo
Çok teşekkür ederim yorumlarınızdan dolayı. Aslında sâde, şık ve kullanışlı mantığını benimsedim her zaman

sadece gezmekle kalmayın hocam bu arada