HasanCanCoder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizce Logo Nasıl Olmuş?
46
●1.248
- 02-10-2025, 23:06:47Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok teşekkür ederim beğenmenize sevindimFaLCoN_TiGeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2025, 23:21:24JaGGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleberkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleParasite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleİlginizden dolayı çok teşekkür ederim, sağ olun var olun güzel insanlar. Eğer kuşunuz varsa, hatta yoksa bile beklerim papağanlara logo orada da çok tatlı duruyorSerhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle