Sade ve güzel olmuş. Bu arada sitenizide gezdim gayet güzel.
Elinize sağlık hocam güzel olmuş.
Oldukça profesyonel, başarılı bir logo olmuş hocam.
İlginizden dolayı çok teşekkür ederim, sağ olun var olun güzel insanlar. Eğer kuşunuz varsa, hatta yoksa bile beklerim papağanlara logo orada da çok tatlı duruyor