JaGGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sade ve güzel olmuş. Bu arada sitenizide gezdim gayet güzel.
berkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize sağlık hocam güzel olmuş.
Parasite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oldukça profesyonel, başarılı bir logo olmuş hocam.
Serhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ellerine sağlık @Tevfik;
İlginizden dolayı çok teşekkür ederim, sağ olun var olun güzel insanlar. Eğer kuşunuz varsa, hatta yoksa bile beklerim papağanlara logo orada da çok tatlı duruyor