• 20-12-2008, 01:58:23
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Photoshop Cs3 kurdum kullanmaya başladım yanlız şoyle bir olay var artı kbılgısayarımdakı normla gif dosyalarının hiç birini açamıyorum hatta normal anımasyn olmayan gif resımlerınıde açamıyorum ve kaydetmede gif gibi bir seçenek yok bunun bir ayarı varmıdır acaba ne oldu buna boyle
  • 20-12-2008, 02:05:21
    #2
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Image/Mode/RGB Color seçip tekrar deneyin..

    Gif açamamanızda enteresan.. Onun içinde Window/Workspace/Default Workspace yapın.. Umarım Sorun düzelir ama sistemsel bir hata sanırım sizinki..
  • 20-12-2008, 02:25:33
    #3
    yok yıne olmuyor ayarlar o şekıldeydı zaten
    PNG bel kayıt edemıyorum web için kaydet sekmesıde aktfı olmuyor nerden yukledım bunu yahu
  • 20-12-2008, 02:27:47
    #4
    Bende cs3 yükledim 2 haftadır aktive edemedim. En iyisi biz cs2 de kalalım..
  • 20-12-2008, 02:31:25
    #5
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Yayamaz Auth code girmen gerekiyor..

    Yani toplamda 3 kod girmen gerekli ancak oyle aktifleştirebilirsin..

    Bende Master Collection CS3 serisi var ve legal.. Üşenme bir dene derim tekrar..
  • 20-12-2008, 02:32:23
    #6
    Auth code yaratamıyorum ki gireyim illa paramı ödeyelim