Photoshop Cs3 kurdum kullanmaya başladım yanlız şoyle bir olay var artı kbılgısayarımdakı normla gif dosyalarının hiç birini açamıyorum hatta normal anımasyn olmayan gif resımlerınıde açamıyorum ve kaydetmede gif gibi bir seçenek yok bunun bir ayarı varmıdır acaba ne oldu buna boyle