• 07-04-2008, 22:09:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Allahın FW gibi bir nimetinden geç faydalanığım için çok üzgünüm BUgün ilk kez yükledim veilk çalışmalarımı yaptım.Sürekli birşeyler paylaşma isteği duyuyorum İnşallah ilk çalışmalarımı beğenir ve yorumlarsınız.

    2.nin ismi niye download oldu derseniz içimden geldi





    Yorumlarınızı bekliyorum.
  • 07-04-2008, 22:32:05
    #2
    muhteşem olmuş arkadaşım başarılarının devamını diliyorum ....
  • 07-04-2008, 22:33:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Çok teşekkür ederim.

    Edit: Bu arada istediğiniz gibi düzenleyin kesin biçin hiç bir hakkı saklı değildir
  • 07-04-2008, 22:59:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Micro Bilişim'in isteği uzerine bir banner yaptım onlarada . Tabiki bunun png'sini paylaşmayacağım ama yorumlarsanız sevindirik olurum

  • 07-04-2008, 23:03:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Yapınca güzel oluyor. Ama nedense ps ye alışmışız bir kere.

    Bende tam tersi eskiden fw kullanıyordum. Bıktım.
  • 07-04-2008, 23:04:51
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ben FW ye hasta oldum valla PS'de bunların çeyreğini yapmak için çok uğraşıyordum-ve hatta download olanı yapamazdım sanırım-
  • 07-04-2008, 23:28:15
    #7
    Download da ne var ki

    1 stroke 1 outer glow .:P
  • 08-04-2008, 00:27:25
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Başlangıç için hiç fena değil =)
  • 08-04-2008, 00:41:45
    #9
    Prof.Hüko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlangıç için hiç fena değil =)
    katılıyorum ++++999999