Konu
2 Tane Banner / DocYapım /.PNG
07-04-2008, 23:03:32
#5
Hard_Love
Üyeliği durduruldu
Yapınca güzel oluyor. Ama nedense ps ye alışmışız bir kere.
Bende tam tersi eskiden fw kullanıyordum. Bıktım.