2 Tane Banner / DocYapım /.PNG - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2 Tane Banner / DocYapım /.PNG
21
●
2.067
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Soru & Cevap
2 Tane Banner / DocYapım /.PNG
1
2
3
08-04-2008, 19:11:44
#10
Doc.Deniz
Üyeliği durduruldu
f!r4t adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Download da ne var ki
1 stroke 1 outer glow .:P
Niye ben 2.5 saat urğaşarak yaptım mı dedim
09-04-2008, 13:03:34
#11
burak_cezaaa
Micro Bilişim için yaptığın banner çok süper olmuş Deniz.Sende gelecek var.
15-04-2008, 15:29:57
#12
CMASTER
Göremedim Ama Eminim Güzeldir...
19-04-2008, 14:21:43
#13
RakishTurks
ellerine sağlık süper olmuş
19-04-2008, 14:29:04
#14
Haymac
Denizalgin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Niye ben 2.5 saat urğaşarak yaptım mı dedim
Photoshop için diyor işte, 1 stroke 1 outer glow diye
siz photoshopun effect kısmını es geçtiniz herhalde
Durmak yok, kendinizi geliştirmeye devam.
19-04-2008, 14:44:02
#15
fir4t
Evet haymac ın dediği gibi photoshopta da o kadar zor birşey olmadığını söylemeye çalışmıştım
19-04-2008, 14:49:12
#16
TheRAPy
50 mesaj olunca dönerim merak ettim doğrusu
19-04-2008, 15:08:27
#17
KenaNeoN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
fireworks ps den daha mı basit
bende fireworks,ps ve illustrator var hangisini kullanmaya başlasam
bu arada bannerlar güzel olmuş.Tebrik
19-04-2008, 15:50:25
#18
fir4t
Fireworks yüklemek lazım bir bakalım
Fireworks için fazla anlatım yok ama photoshop için epeyi bir anlatım yer almaktadır ..
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler