• 08-04-2008, 19:11:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    f!r4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Download da ne var ki
    1 stroke 1 outer glow .:P
    Niye ben 2.5 saat urğaşarak yaptım mı dedim
  • 09-04-2008, 13:03:34
    #11
    Micro Bilişim için yaptığın banner çok süper olmuş Deniz.Sende gelecek var.
  • 15-04-2008, 15:29:57
    #12
    Göremedim Ama Eminim Güzeldir...
  • 19-04-2008, 14:21:43
    #13
    ellerine sağlık süper olmuş
  • 19-04-2008, 14:29:04
    #14
    Denizalgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye ben 2.5 saat urğaşarak yaptım mı dedim
    Photoshop için diyor işte, 1 stroke 1 outer glow diye
    siz photoshopun effect kısmını es geçtiniz herhalde

    Durmak yok, kendinizi geliştirmeye devam.
  • 19-04-2008, 14:44:02
    #15
    Evet haymac ın dediği gibi photoshopta da o kadar zor birşey olmadığını söylemeye çalışmıştım
  • 19-04-2008, 14:49:12
    #16
    50 mesaj olunca dönerim merak ettim doğrusu
  • 19-04-2008, 15:08:27
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fireworks ps den daha mı basit
    bende fireworks,ps ve illustrator var hangisini kullanmaya başlasam
    bu arada bannerlar güzel olmuş.Tebrik
  • 19-04-2008, 15:50:25
    #18
    Fireworks yüklemek lazım bir bakalım

    Fireworks için fazla anlatım yok ama photoshop için epeyi bir anlatım yer almaktadır ..