Konu
2 Tane Banner / DocYapım /.PNG
19-04-2008, 15:08:27
#17
KenaNeoN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
fireworks ps den daha mı basit
bende fireworks,ps ve illustrator var hangisini kullanmaya başlasam
bu arada bannerlar güzel olmuş.Tebrik