• 01-02-2013, 20:37:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    18 yaş altı bankalardan kartım kaybolduğu için yeni banka kartı talep ettim (İŞ BANKASI). Acaba ben velimle mi gitmem gerekiyor yoksa nüfus cuzdanıyla gitsem desem böyle böyle verirler mi? Bir de ücret alıyorlar mı yeni kart için?
  • 01-02-2013, 20:38:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kullanıcı adınla uymuş
  • 01-02-2013, 20:41:26
    #3
    Profilinizde yaşınız 32 olarak gözüküyor.
  • 01-02-2013, 20:50:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Üye olurken aceleye denk gelmiş. Kusura bakmayınız nerden değiştirecem birAz kurcalayım bakalım

    Asıl konuyu merak ediyorm
  • 01-02-2013, 20:51:36
    #5
    neyapmaklazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üye olurken aceleye denk gelmiş. Kusura bakmayınız nerden değiştirecem birAz kurcalayım bakalım

    Asıl konuyu merak ediyorm
    Acele işe şeytan karışır. biraz daha dikkat.
  • 02-02-2013, 14:52:31
    #6
    Hocam biraz konu dışı olacak ama işbankasında hesap açma ücreti ne kadar ? 18 yaş altı ?
  • 02-02-2013, 14:55:22
    #7
    Velinizle gidip almanız gerekiyor.18 yaş altı olduğunuz için size vermezler.
  • 02-02-2013, 14:57:50
    #8
    benim kart ilk çıktıgında ben gidip almıştım kimlik ile
  • 03-02-2013, 17:54:05
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar emin olan var mı şimdi ne yapmam lazım tam olarak?